Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
Sobre
Sobre a Revista
Submissões
Equipe Editorial
Declaração de Privacidade
Contato
Atual
Arquivos
Anúncios
Política de Ética
Indexing Source
Buscar
Cadastro
Acesso
Início
/
Arquivos
/
v. 21 n. 1 (2021): Janeiro/Março
v. 21 n. 1 (2021): Janeiro/Março
Publicado:
2021-03-15
EDITORIAL
Editorial
José Edson Lara
1
PDF
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.2132
EDITORIAL INGLES
Editorial
José Edson Lara
2
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.2133
EDITORIAL ESPANHOL
Editorial
José Edson Lara
3
PDF (Español (España))
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.2134
ARTIGO
Small-sized enterprises management in the aspect of organizational culture
Dorota Klimecka-Tatar, Marta Niciejewska
4-24
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.2023
Le bonheur dans l’environnement de travail
Aline Botolotto, Flavia Camargo Bernardi, Uiliam Hahn Biegelmeyer, Mario Noel
25-46
PDF
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.2019
Study the effect of advertising effectiveness on the CRM and loyalty with the mediating role of providing the quality of services
Hamid Rasouli, Zahra Shirazian, Hosein Rasuli
47-72
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2020.v20i1.1712
Using the fmea method as a response to a customer complaint: a case study
Szymon T. Dziuba, Manuela Ingaldi, Agata Kozina, Marcin Hernes
73-88
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.2017
Analisando métodos de machine learning e avaliação do risco de crédito
Felipe Fernandes Coelho, Daniel Penido de Lima Amorim, Marcos Antônio de Camargos
89-116
PDF
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.2089
The value at the industry 4.0 and the digital transformation process: evidence from Brazilian small enterprises
Giovani Cruzara, Emanuel Campigotto Sandri, Ana Paula Mussi Szabo Cherobim, José Roberto Frega
117-141
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.1860
Intention of adoption of social media in projects
Alex de Souza Santana, Cristina Dai Prá Martens
142-159
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.2003
Avaliação de eficiência do serviço de internet móvel no Brasil utilizando análise envoltória de dados
Lucilene da Silva Leite, José Carlos Ferrer Simões, Wallacy Nascimento de Sousa, João Carlos Félix de Souza
160-187
PDF
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.1858
A intenção de compra de cerveja artesanal com aplicação de realidade aumentada
Sandra Maria Rodrigues, José Sarto Freire Castelo, Lucas Lopes Ferreira Souza
188-212
PDF
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.1979
Análise da influência do número de candidatos a doação de sangue no lead time de um doador em um Hemocentro
Mateus Santana, Beatriz Miwa Murase, Manoel Francisco Carreira, Gilberto Clóvis Antonelli
213-244
PDF
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.2022
Contributions from entrepreneurial universities to the regional innovation ecosystem of Boston
Simone Boruck Klein, Maria Celeste Reis Lobo de Vasconcelos, Reginaldo de Jesus Carvalho Lima, Simone Cristina Dufloth
245-268
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.2021
VICS - Visualization of Economic, Social and Technological Information of the Technological Base Ecosystem of the State of Tocantins
Jeferson Morais da Costa, Glenda Michele Botelho, Matheus Almeida Farias da Silva, Ary Henrique Morais Oliveira
269-296
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.1987
PENSATA
Pequenas e médias empresas italianas e brasileiras: pensata sobre elementos do cenário, e refletindo sobre novas perspectivas
Domingos Antônio Giroletti
297-323
PDF
DOI:
https://doi.org/10.20397/2177-6652/2021.v21i1.2091
Enviar Submissão
Enviar Submissão
Idioma
English
Español (España)
Português (Brasil)
indexing
e-ISSN:
2177-6652
Doi:
10.20397/g&t
Palavras-chave
visitors